.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنونی‌ترین شرایط ممکن

* اوضاع و احوال در کنونی‌ترین شرایط ممکن است. چپ ها در موضع راست قرار دارند و راست‌ها رسماً رفتارهای چپی می‌کنند.

نیروهای نسبتاً ارزشی خواستار برخورد شدید با بدحجابی هستند و نیروهای کاملاً ارزشی و فرزندان راستین انقلاب در این ماجرا اعلام بی‌خیالی کرده‌اند. نااهلان و نامحرمان شده‌اند طرفدار بیت امام راحل و نیروهای پایبند به آرمان‌ها، سخنرانی سیدحسن خمینی را به هم می‌زنند. تلویزیون هم که به شدت رسانه ملی است و ...

در چنین شرایطی طبیعی است که معاون اول رئیس‌جمهوری برای کاهش قیمت گوشت وارد عمل شود و باز هم در این اوضاع و احوال کاملاً طبیعی است که من نتوانم در ستون طنز روزنامه درباره قاتل بروس‌لی تحقیقات کنم و نتیجه تحقیقاتم را به پیشگاه ملت تقدیم نمایم.

لذا اساساً تعجب نکنید اگر وزیر امور خارجه را در یک دبستان پسرانه دیدید. شاید ایشان در راستای مسئولیت‌ها و حیطه عملکردهای متغیر همه مسئولان، موظف شده است که بیاید برای بچه‌ها درباره نحوه صحیح استفاده از آبخوری صحبت کند. چندان که نه من و نه محسن رضایی از دیدن همدیگر در حیاط روزنامه «خبر» تعجب نکردیم و تازه به هم لبخند هم زدیم. این هم عکسش!



دیدار آقای محسن رضایی از خبرآنلاین

عرض نکردم اوضاع و احوال در کنونی‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد! لذا تعجبی ندارد که دکتر موسی‌ غنی‌نژاد هم بیاید و در کافه خبر بگوید: «شاه هم کمونیست بود.»

البته این هم ویژگی کافه خبر است. من هم هر وقت آنجا می‌نشینم، به سرعت نتیجه می‌گیرم که قذافی از لنین بلشویک‌تر بوده، ایدی امین سوسیالیست‌‌دموکرات بوده، هیتلر هم یک انترناسیونالیست دوآتشه بوده با گرایشات و علایق عمیق نسبت به واتیکان...

و همه این‌ها تنها و تنها در کنونی‌ترین شرایط ممکن،‌ امکان‌پذیر است. حتی این اظهارنظر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان که گفته است: «به دولت انتقاد نداریم ولی خواهش می‌کنیم در چارچوب قانون حرکت کند.»

این یعنی:

1- اگر دولت برخلاف میل شما عمل کرد، فقط حق دارید از او خواهش کنید.

2- هرچه شرایط کنونی‌تر شود، باید بیشتر خواهش کرد.

3- دولت چندان هم در چارچوب قانون عمل نمی‌کند، اما کسی انتقادی ندارد، فقط یک خواهش داریم؛ حالا اینکه دولت به این خواهش عمل می‌کند یا نه، بماند.

حالا که بحث خواهش مطرح است، خواهش می‌کنم شما تصمیم بگیرید ما چه چیزی خورده‌ایم در سال گذشته. قبلاً فکر می‌کردم، مسئولان تصمیم می‌گیرند که ما چه بخوریم. حالا فهمیده‌ام که مسئولان محترم امروز می‌توانند تصمیم بگیرند که ما قبلاً چه خورده‌ایم. نمونه‌اش هم این که رئیس سازمان بازرگانی استان تهران گفته‌اند: «مصرف شیر نسبت به پارسال نه تنها کم نشده که افزایش هم یافته است.» ما که یادمان نمی‌آید در سال گذشته شیر خورده باشیم، ولی اگر شما می‌فرمایید، لابد خورده‌ایم و خودمان حواسمان نبوده است.

در همین راستا دبیر انجمن صنفی مرغ ایران تلویحاً خبر داده است که مرغ گران می‌شود. این خیلی عجیب است، چون در این کنونی‌ترین شرایط ممکن، براساس اینکه همه چیزمان به همه چیزمان می‌‌آید، جانشین مسئول بایگانی ناحیه 7 منطقه 9 شهرداری باید این را خبر می‌داد و علی‌البدل مسئول سخنگوی بخش زنان اتحادیه سازندگان لوله اگزوز اتومبیل‌های دودیفرانسیله انجمن قطعه‌سازان از مرغ‌ها خواهش می‌کرد که حتی‌المقدور در حد بضاعتشان مرحمت فرموده و ارزان شوند.
شهرام شكيبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.